Grcija 2002 Barbara

Grčija 2002 – da se ti ne bo kej prpetvu!

25. julij

S kombijem do Trsta, odhod ladje-trajekt ob 14.00. Spali zunaj na krovu, sredi noči smo se nekateri zbudili v luži vode, preselili spalnico v salon. Zvečer nam je Ribničan spil polovico viskija, mi pa ostalo polovico.

26. julij

Založeni z obilo hrane in pijače smo z lahkoto preživeli 30 ur na ladji in pristali v Patrasu zvečer ob 21h, z vmesnim postankom na Krfu (občudovali krasen luksuzen parnik, avioni vzletali vsakih par minut, tik nad nami).

SHIMSHAL nas je že čakal v marini v Patrasu. Zvečer že guštirali pravo grško hrano (giros, suvlaki), brez Vijolince, ki se je odločil za drug program počitnic in si še enkrat ogledal isto pot v nasprotni smeri (proti Trstu).

27. julij

Vreme za grške razmere zelo slabo (dež in premočen veter za našga SHIMSHAL-a), zato smo se odpravili z dvema rent-a-caroma v Atene. Med potjo ogledali Korintski prekop, dvižni most (kosilo ob njem – dobri gavrosi), naprej proti Pireju. Z metrojem v Atene (Plaka, menjava straže pred parlamentom, ogled novih metro postaj). Zvečer nazaj v Pirej, šok, parkirali mal preveč v križišču, ostali brez tablic. Peter porabil štiri ure, do 2h zjutraj, da smo se končno odpeljali nazaj v Patras, seveda brez tablic, ker “paravolo” nismo našli nikjer, da bi lahko plačali kazen in dobili tablice nazaj. Ob 4h zjutraj končno spet na SHIMSHAL-u.

28. julij

Iz Patrasa do Astakosa (na celini), še vedno slabo vreme. Našli pravo špelunko z girosom in suvlakijem in baje s krasnimi palačinkami.

29. julij

Krenili proti Ithaki – Vathi, parkirali ob vojaški ladji, vreme še zmeraj ne ta prav, prvič tudi jedli na ladji – kaj drugega kot špagete. Kupila nove plavutke!

30. julij

Med potjo kopali, z Leno preplavale cel zaliv, zasidrali v Sami (Kefalonija). Otmena večerja z vsemi grškimi predjedmi, ribami, kalamari, odličen bel vin, vzeli sabo še 5 litrov, več ga itak niso imeli.

31. julij

Čez dan kopali, jaz smučala po 100 letih, Marina “vejkala”, Mišo itak, ostali pa bi rad, pa ni šlo. Prenočili v Fiskardu (Kefalonija), romantična vasica. Z Marino, Leno prinesle dobrote iz rora za večerjo, kar iz gostilne, dobila brezplačen tatu (fuk), sicer res ni držal prav dolgo, Duška pa odštekano torbico. Zvečer se nas je vrnilo vseh 9 naenkrat (brez daha) v dingiju..

1. avgust

Kopal v čudovitem zalivu na Levkasu, bele stene, droben pesek, valovi, zgubila plavutko, jasno jo je Duška najdla. Še enkrat kopali, z Leno (ena sama jeba) vozile Marino na blazini, videl medvedarco, pristali na Sivoti (Levkas), hrana na krovu – sataraš, nasprot nas naša domača štarija. Večer je bil ustvarjalen za Perota – navdih je dobil v stripu, babe imele smejalen večer.

2. avgust

Dopoldne kopali v zalivu na Levkosu, ogledali Skorpios. Gorela jadrnica, šli na pomoč, nadaljevali mimo mesta Levkas in mimo mostu, ki se postavi pravokotno, vsako uro ga odprejo do Preveze, luštni lokali, najlepši WC – plave lučke.

3. avgust

Na poti ob Antipaxosu plavali v luknjo (plave, zelene, rumene in rdeče barve), težave z jadrom, Mišo na jamboru. Zasidrali v Gajosu na Paxosu, jedli odlične škampe (na palčki in v omaki gratinirane).

4. avgust

V Gaiosu nakupile nakit, “Klobuk, špegli in nakit pa gre descu tošel v rit.”

Zasidrani v zalivu, do vasice Lakka plavali, med potjo ušla riba s trnka, baje jaz kriva!, ker sem stopila na gas, med potjo zagledal celo jato delfinov. Pristali v Sivoti (na kopnem), grozen vroče, končno so nas stuširali mornarji s sosednje ladje, večerja spet giros, suvlaki, sledila slaščičarna z baklavami, klošarl na pomolu, skupaj s slikarjem iz Beograda.

5. avgust

Plul proti Krfu, Marina v vodi: “Joj, Adijo!”, Duškina majca v morju. Na Krfu tankal, vroč k pes, iskal prostor pod soncem v dveh marinah, Majona našel svoj fižol za večerjo, zvečer so trgovine trpele.

6. avgust

Štartal iz Krfa ob 2h ponoč čez Otrantska vrata, mimo Brindisija, ki ga ni blo ne konca ne kraja, preživel vožnjo ne da bi se skregal al stepel.

7. avgust

in prišli do Monopolija ob 4h zjutraj. Ob 7h urnebes-nevihta, dež, držal SHIMSHAL-a od pomola, ni blo šanse da bi ta dan šli naprej, zato pa v ribarnico po ribe, kalamare, sipe za večerjo, bla prav odlična. Ta dan so pomivali moški: Kuka zajtrk z lahkoto, Pero pa večerjo.

8. avgust

Ob 4h zjutraj izpluli iz Monopolija , v Bariju zastojn iskali pumpo, med potjo gosposki zajtrk, tankali in prišli končno tudi do vode v Trani-ju, prijazen možak nam je ponudil zraven še ta pravo kavo, plul mimo Vieste, Palagruže čez Jadran. Vmes se nam je snela še ena riba. Mišo je rekel, da je bila ogromna, še dobr, ker sicer kaj bi s tako veliko.

9. avgust

Ob 10h pristali na Visu, takoj na travarico in naprej proti Hvaru, krasen veter, polagal k norci.

V Palmižani marina polna, občudoval ogromno 5-jambornico (neznanega izvora). Nadaljeval vožnjo proti Starem gradu, vmes cik-cakali, saj sta bili za krmilom Marina in Duška, kar napeto, nekaterim tudi slabo! Zvečer pa zadnja večerja s škampi, jasno!, vmes pa nevera, zmanjkal elektrike, dež, na vožnji z dingijem do SHIMSHAL-a zimske razmere.

10. avgust

Končno dobili privez, poslednji zajtrk, potem pa zdrgnili ladjo, še na čevapčiče, pa vsi žalostni na trajekt.

11. avgust

Zjutraj na Reki, prišel Tanjušin oče s kombijem po nas z zajtrkom – domači šnops in piškoti, kosilo pri Vrhniki in domov.